PİTTBUL ADAMI BÖYLE PARÇALADI!..

Ortalık kan gölüne döndü.Brezilya'da evinin bahçesinde beslediği Pitbull türü köpeğin saldırısına uğrayan adam param parça oldu. Kolundan ısıran köpekle dakikalarca mücadele eden adam bir türlü kaptırdığı kolunu kurtaramadı.O sırada kolundan fışkıran kan nedeniyle ortalık kan gölüne döndü. Olay yerine gelen polisler köpeği vurup öldürürken aşırı kan keybeden adam bayıldı. Hastaneye kaldırılan adamla ilgili bir bilgi verilmedi: İŞTE O DEHŞET ANLAR UYARI : VİDEO AŞIRI ŞİDDET İÇERMEKTEDİR 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN HASSASİYETİ OLANLARIN AÇMASI DOĞRU DEĞİLDİR
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
809256 185
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
  (Toplam 36 yorum) Yorum Ekle
ßaRoN 24.03.2014 20:47:00
Valla Böyel Bir Köpeğim Olsa Urfa Altımda Demektir Sorun Yokk :D
tuncay 16.02.2014 08:58:00
PİTBUL GERÇEKTE SAVAŞLARDA DÜŞMANIN ÜZERİNE SALDIRI AMAÇLI VAHŞİ KÖKENLİ KÖPEK IRKLARINDAN GENETİĞİYLE OYNENMIŞ VAHŞİ SALDIRI AMAÇLI ÜRETİLMİŞ BİR KÖPEKTİR EVDE BARINDIRILMASI SAKINCALI BİR CİNSTİR YABANCI KİŞİLERE KARŞI AGRESİF BİR HAYVAN OLMAKLA BİRLİKTE SAHİBİNEDE SİNİRLENİP SALDIRIR
Şükran 12.02.2014 17:11:00
Otekı tarafta sendinde başında gelsin. Vicdansız
mesut 30.01.2014 02:20:00
böyle hayvanları barındırmamak gerekiyo. eger vahşi hayvan istiosanız ve sadık dobo arjantıno tavsiye ederim bir çok ırktan gelen korkusuz belli biyaşa gelsede sahibini tanımamazlık yapmayan bir köpek çinsidir. o pıtbullda böyle bişey yok ve o bi köpek degil başka bişey
dilara 25.01.2014 15:21:00
o kız ne cesur ya erkek çıktıda ama öldükten sonra çıktı bi de bu rüzgar sesleri ürküttü
esattt 31.12.2013 03:43:00
sizler harbiden hani pitbulu kötü bilenleriniz bu sahip hakkettiği cezayı sonunda almış tahminime göre köpegin yaşı biraz var ve bu yaşlı mokar adam bu köpeği çok dövmüş köpegin yasıda gereği en son tak etmiş hayvancagıza hayırıdr lann aq yeter yıllardır beni dövdüğün deyip vurdugu eline yapışmış :)) adamda cezasını güzel bulmuş bendede pitbul var hemşerim 4 yasında sımarıgın teki kucagmdan iinmez öper durr beni nasıl bakarsan öle gder pitbul canavar degil insan akıllı düşünür şimdi size ayıktırayım dikkat edin videonun basladıgı anda kanların yogunluklu oldugu yere dikatli bakın bir tane sopa var kanıt ortada yani hayvan hertürlü aklı pitbul inatcı ve kincidir eger kinini aldıysanız hayvana yaklasımınz ayarsızsa hor gördysenz hep köpek gbi azarlayark döverek yaklastysanz sizin onu hc sevmedgni düşünr ve sabırla düzelmenizi bekler sizi sevdgi için sizde bi degsme yoksa ve yası ilerlediyse artık kaldrazmz yaptıklarnızı ve saldırr size bunu yapmasıda benim görüşürüm sevdgi sahibinden siddet görmesinin artık böyle yasanmaz düşüncesi hissi uyandgı an kendini infaz ettrmesi bna göre cunku onlar cidden o sıradan köpeklere akıllı denildgi tarzda akıllı degil bir insan düşüncesyle yasarlar örnegin köpegni dövüstrn bi arkadsımn pitbulu bigün sahıt oldum dövüşte köpekle kapıstı ayırdılar tekrar attılar tekrar derken arkdsmn köpegi tam köpege gtcekken döndü arkdsıma saldırdı onu kötü bsyde ısrarla kulladgını anladı elinden ısırdı ben actım agzını köpegin etkisiz hale getrdm enseden yakalayıp dönmesine fırsat vermeden kancayı taktım zincirin hemen direge bagladım cocga saldrdıgndanda zten bna dönüp bsy yapmadı cock ogunden sonra köpek dövüşlerni bıraktı anlıcgnz kötü pitbul yoktur kötü sahipler vardr suan izledgnz yavsak gbi pitbul severlere saygılar ae eyv...
berkay taş 23.11.2013 17:09:00
bence yardım etmeyipte bunu çekenn orospu çocuğu keske hayvan onada saldırsa ne güzel olur amınakoyayım çekenin götün yüzünden piskolozim bozuldu göt veren
arif 23.01.2013 07:57:00
her gün o kadar asker bu ülkede pisi pisine şehit oluyo bu olaya gösterdiğiniz tepkinin onda birini göstermiyosunuz şimdi burdan oturduğunuz yerden ahkam mı kesiyonuz üstelik bu yorumu yapanlara son sözüm siz düşünen mahluklar siz hayatınız da hiç mi kavga etmediniz hiç mi birine zarar vermediniz yada biri size hiç mi yumruk atmadı biz insanlar beynimizle övünüyoruzya asıl yokedici bizleriz o hayvan ona ne öğretirsen onu yapar ya biz öğrenmediklerimizide fazlasıyla yapıyoruz ne ararsan var insanda her pislik hayvanları rahat bırakın siz öldürecekseniz içinizde ki hayvanı öldürün
ÜMMET 22.12.2012 14:25:00
LA ARGADAŞLAR GİDİN İŞİ NİZE GÜCÜNÜZE BAKIN İNSANLAR BAŞTA BİRBİRİNİ ÖLDÜRMEKLE ZATEN YOK ETMEKLE BİZİM DOGAMIZDA VAR BE...SİZ KÖPEGE MÖPEGE MAHANA BULANAKADAR KENDİLERİNİZLE MAHANA BULUN HERSEY İNSAN OGLU İÇİN YARATILMIŞTIR VE İNSANIN ZEKASINA GÖRE YETİŞİR HERŞEY.. O SAHİPLERİNİ ISSIRSIN DİYE DUA EDEN ARKADASIMIZ O PİTBULDAN BI FARKI YOK DÜŞÜNCESİYLE İNSANI ANLAYA BİLİRSİNİZ INSAALLAH PİRBULL ISSIRIR ONUDA PİTBULL HASTASI?
Abdullah 04.12.2012 23:04:00
o köpek değil canavar diyen canavardır.ah size bir pitbulla çekilmiş fotoğrafımı göstermek isterdim hayatımda ilk defa gördüm ve o kadar güzel eğitilmiş ki yalamadığı yerimi bırakmadı az insan olun hayvan kadar can dostu bir varlık yok bu dünyada.
serpil 13.09.2012 19:19:00
pitbull besleyenler daha iyi bilirler5 yaşından sonra saybini tanımaz haketmiş o köpek degil canavar
11.08.2012 16:18:00
iyi vurup gebertmişler iğrenç mahlukatı. bidaha kafasını ısırır
hüseyin 20.07.2012 21:58:00
ayrıca öyle kulaktan dolma laflarla değil pitbull besleyenlerden pitbull u öğrenin ;)bu adamın onun sahıbımı ne bo.. oldugu bı kere kesın deıl ne dıye kopek onu kapmıs o bıle bellı deıl. gordugunuzle bıseyler uyduruosunuz.
hüseyin 20.07.2012 21:56:00
pitbull kopek degıl deyıp duruosunuz.bi pitbull besleyen olarak soluorum henuz hıc bı ınsan daha bıseyı yaratabılmıs değil. ayrıca bı gerızekalıda ıc bı kopek sahıbını ısırmaz demıs :D köpeği olmadıgına emınım. her kopek her haywan eger yanlıs egıtırsen yanlıs yonlendırırsen ısırır. haywanlar dusunemez. anlık yasıolar bunlar. sen ne dersen ne hıssettırırsen onu yaparlar. pitbulları oldurmek ısteyen arkadas adresımı werım bi gel dene bakalım ;)
eda 27.06.2012 12:25:00
adam ölmüş mü gerçekten
izzet 21.02.2012 14:40:00
adam bisibisine ölmüş
elif 21.02.2012 14:19:00
bu videoda herkeze ibret olsun kimse pitbul beslemesin pitbul cinsi bozuk hayvandır sahibi olsun yabancı olsun herkese zarar verir bunu bilmiyolarmıda besliyolar anlamıyorumki
20.02.2012 20:41:00
muhammed ali
batuhan 18.02.2012 15:47:00
allah ramet elesin
barış 15.02.2012 15:50:00
bir sürü seyirci var ama hepsi korkak adamın ölmesini beklediler eli bıçak tutan bi yürekli adam olsaydı o adam şimdi hayattaydın
15.02.2012 00:37:00
pitbul besleyenlerin sonu budur
tuba 14.02.2012 15:27:00
adam gerçeksen salaksa ne yapalım
Murat Çelik 14.02.2012 12:42:00
ferit özer ben bi hayvanseverim hayvanlari severim ama o pitpull hayvan degil ırkını .... ben onları gördugum yerde öldürmek istiyorum kafasına vurup gebertmek istiyorum heh oldumu
Bert 14.02.2012 11:13:00
Sen çok film izliyosun galibam uçan tekme atsada iyi olrdu demi ? :DD
yüksel 13.02.2012 22:08:00
adam çok salakmış köpeğin gırtlağını sıkabilir gözlerine parmağını sokabilir.
13.02.2012 03:11:00
Pitpul köpeği ile oyun olmaz tedbirini al ya olduğun gibi görün,veya görün gibi ol
10.02.2012 14:06:00
gerizekalılar çken de besleyende
ferit özer 10.02.2012 03:15:00
yazık oldu o köpeğe.kim vurduysa hiçmi vicdanı sızlamadı o kişinin?insan bi deynekle felan müdahale eder.barbar bir kişiymiş o zavallı köpeği vuran,bir hayvan seven olarak zinhar kınıyorum.lütfen yetkililer buna bir el atsınlar,kim vurduya gitmesin köpeklerimiz
vedat 10.02.2012 02:13:00
kasap et koyun can derdinde nediyosun olum sen
07.02.2012 23:53:00
dikkat ettiyseniz videodakı kız manyak bişiydi :)
lev david 06.02.2012 23:47:00
Adam polis çağır diye bağırıyor
serdar 01.02.2012 10:50:00
adamı keberti ya bölesi nasıl olur adamlar ordan çekeceyine izliyor.
sez 30.01.2012 01:28:00
video yu çeken şe..siz her türlü küfrü hak ediyor video çekeceğine yardım çagır ilk ve son görüntüler arasındaki kan farkına bakın ne kadar uzun süre geçmiş ve yardım etmemiş
erkan 29.01.2012 17:58:00
inşallah pitbull besleyen herkesin başına bu ya da buna benzer bir olay gelir.
27.01.2012 02:05:00
AH NASIL ÜZÜLDÜM NASIL ÜZÜLDÜM-)) OH İYİ OLMUŞ! NEDENMİ ŞÖYLE İZAH EDEYİM BİRİNCİSİ: PİTBULL BİR KÖPEK DEĞİLDİR; ZİRA BİR KÖPEK ASLA SAHİBİNİ ISIRMAZ !, PİTBULL GENLERİ KARIŞIK BİR YARATIKTIR VE BESLENMESİ YASAKTIR FAKAT BUNA RAĞMEN RUHLARINDA ŞİDDET BARINDIRAN VE BUNU YASALAR KARŞISINDA DİĞER İNSANLARA UYGULAYAMAYAN VE İÇLERİNDEKİ O NEFRET VE ŞİDDET İÇEREN DUYGULARINI PİTBULL BESLEYEREK TATMİN EDEN VE BUNUNLA İÇGÜDÜSEL BİR TOPLUMSAL ŞİDDET MESAJI VEREN HASTA RUHLAR BU YARATIKLARI BESLER AMA BİLMEZLERKİ PİTBULL BİR KÖPEK CİNSİNDEN ZİYADE KENDİ HASTA RUHLARININ DIŞA VURUMUDUR VEDE BU PİS ZİHNİYET KENDİLERİNEDE ZARAR VEREBİLİR, ŞEKİL A DA OLDUĞU ÜZRE, BU OLAYIN VEDE BUNUN GİBİ PEK ÇOK SAHİBİNİ PARÇÇALAYAN PİTBULL VAKALARININ TÜM HASTA RUHLARA İBRET OLMASI DİLEĞİYLE -))
bora 26.01.2012 17:30:00
ADAM ÖLMESİ LAZIM GEBERDİ PİTTBUL ONU ÖLDÜRDÜKESİN PİTTBULLU KIZDURMANIN SONU BÖYLE OLUR

2007© videovitrini.com