OĞLUNUN KARISIYLA İLİŞKİYE GİREN ADAMI BÖYLE İNFAZ ETTİ

Meydanda toplanan insanların gözü önünde, adamı silahla infaz etti.İşte o olayın videosu..Afganistan'ın Kandahar'da yaşanan bir infazın görüntüleri CNN'de yayınlandı. Evli bir kadına göz koyan Nawroz isimli adam, kadınla yasak ilişki yaşamaya başladı.Daha sonra kadının kocasını kıskanınca bir plan yaparak hiç birşeyden haberi olmayan adamı vurup öldürdü. Cinayetten sonra yakalanan Nawroz, yapılan mahkemede ölüme mahkum edildi. Taliban tarafından infaz yerine götürülen Nawroz, abdest alıp namazını kıldı.Öldürme işi katledilen adamın babasına verildi. Bütün köy alanda infazı beklerken adamın eline kaleşnikof tüfek verildi ve nasıl tetiğe basağı anlatıldı.Namaz sonrası ölümünü bekleyen Nawroz'a tüfeği doğrultan adam tetiğe bastı.İki merminin isabet etitği Nawroz ölmeyince kurşun yağmuru devam etti. HABERVİTRİNİ İŞTE O ANLARIN VİDEO GÖRÜNTÜSÜ
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
293456 44
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
Kızıyla evlenmesini istemediği damadını öldüren öfkeli adam, dünürünü de yaraladıktan sonra kaçtı. 15 gün önce gizli bir nikahla evlendiği kocasının ölümden habersiz olan genç kız ise kayınvalidesine sarılarak gözyaşı döktü. Edinilen biliye göre olay, dün akşam saatlerinde merkez Osmangazi ilçesi Atıcılar Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, daha önce 3 kez evden kaçarak sevdiği adamla evlenen 19 yaşındaki S.Y.'nin babası H.G., kızını geri dönmeye ikna etmek için damadının evine gitti. Kızından aldığı ret cevabı üzerine öfkelenen baba, karısının el çantasında bulunan tabancaya sarıldı. Damadı Sezgin Y.'yi göğüs, karın boşluğu ve baldırından yaralayan öfkeli baba, ardından da kavgaya müdahale etmek isteyen dünürünü yaraladı. Yaralanan Cafer Y. (50) Muradiye Devlet Hastanesi'ne, durumu ağır olan oğlu Sezgin Y. (27) ise Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hayati tehlikesi bulunan Sezgin Y., yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. KOCASININ ÖLÜMÜNDEN HABERSİZ GÖZYAŞI DÖKTÜ Polis adeta savaş alanına dönen olay yerinde inceleme başlattı. Şüpheli H.G. ve S.G.'nin gitmesi için arkalarından fırlatıldığı iddia edilen balta ve demir sopa incelemeye alındı. Anne ve babasına rest çekerek 15 gün önce evlendiği kocası Sezgin Y.'nin öldüğünden habersiz olan 19 yaşındaki S.Y. ise kayınvalidesine sarılarak gözyaşı döktü. Evliliğine karşı çıkan anne ve babasına öfkelenen ve Devlet Hastanesi'nde hemşirelik stajı yaptığı öğrenilen S.Y.'nin, "Onlar günlerini görecek" diye konuşması dikkatlerden kaçmadı. "KIZIN BABASI BİZİ HİÇ RAHAT BIRAKMADI" Dünürü tarafından oğlu öldürülüp kocası yaralanan S.Y. ise, "Kızlarının oğlumla olan ilişkilerine hep karşı çıktılar. Gelinimi 3 kez alıp evlerine götürdüler. Kız her seferinde kaçarak oğlumun evine geldi. 15 gün önce S.Y., ailesinden gizli olarak oğlumla birlikte Balıkesir'e gidip evlendi. Kızın babası buna kızıp geçen hafta evimizin camlarını kırdı. Kızının boşanması için akli dengesinin yerinde olmadığını bildirip adliyeye başvurmuş. Kızın akli dengesinin yerinde olduğuna dair rapor geldi. Zaten gelinim hemşirelik okuyor. Devlet Hastanesi'nde staj yaptı. Geçenlerde de oğlumu zorla araçlarına bindirip silah zoruyla evliliğini bitirmesi için tehditte bulunmuşlar. Bugün de, 'Ya ölüsünü ya dirisini alacağım' diyerek geldi ve silahla evimize girip, bize saldırdı" diye konuştu. Olaydan sonra firar eden öfkeli baba H.G. ve eşini arayan ekipler cinayetin planlı işlenip işlenmediğini araştırırken, şüpheli çiftin geçtiğimiz günlerde emniyete gelerek kızlarının kandırılarak evlendirildiği yönünde müracaatta bulunduğu iddia edildi.
  (Toplam 24 yorum) Yorum Ekle
fırat 20.02.2014 21:05:00
sılah sıkan elınıe kurban olum ıy etmısınız aslında cıp cıplak soup ıskence yapacaktınız :(
osman 05.11.2011 00:49:00
Suçluya hak ettiği ceza verilmiş.Dünyada bundan daha adil bir adalet olamaz bunu vahşet olarak düşünenler ayni olay başınıza gelse ne yaprsınız onu duşünün.
cevat 03.11.2011 11:00:00
Allah hın adaleti ile hükmetmeyenler zalimlerin ta kendileridirler.zinanın suçu şeriatta evli ve bekarlar için ayrı ayrı verilmiştir caydırıcı cezalar verilmediğinden biz müslümanlar her şeyi mübah sayar hale geldik taki kendi başımıza gelene kadar rabbim neyi emretmişse ona uymak mecburiyetndeyiz
dma 02.11.2011 00:09:00
bunu kınayan akılsızlar başınıza öyle bir olay gelmeden idrak edemiyorsunuz siz. şeriat allahın emrettiğidir. sarhoş avrupalıların yarım akılla koydukları kurallardan daha adildir.
burhan 01.11.2011 16:40:00
toplumları yozlaştıran yasak ilişkilerin en şiddetli şekilde ceza görmesi gerekir.
muhammed ali 01.11.2011 09:44:00
bende adamı assınlar dye bilirdim ama bu amerikalılar çok adi insanlar birde konuşmaları insanlıkları 5 para etmediği halde her beşeri hareketlerden sıyrılmış gibi konuşurlar bunların amacı bu şerefsiz hayvan herifler adamı karısıyla aldatıyo oda yetmezmiş gibi adamıda öldüyor bu öldürülen adamın öldürülüşüne yazık insanlık dışı diyenler alıp anasının veya karısının yanında besleye bilirler.insan öldürecek bedeli insanlık dışı diye serbest kalacak öylemi amerika sadece menfaati olduğu için ıraka girdi 1,5 milyon insan öldürdü ama daha içimizde amerikan hayranları var ben bunları ne müslüman nede türk olarak görüyorum bunlar dışarıdan beslenen fitne tohumları.
ahmet 31.10.2011 21:08:00
yerinde bir karar
Alper 27.10.2011 11:47:00
Neden vahşet olarak, insanlık dışı olarak değerlendiriyorsunuz ki...Adam evli kadınla yasak ilişki yaşamaya başlamış.Ok olabilir.Bunun için adam öldürülmez...Fakat kadının hiçbir şeyden haberi olmayan kocasını kıskanıp birde onu öldürmüş kadının yasak aşığı...Bu durumda bu adamın idam edilmesi gerekmez mi?...Suçsuz bir insanı yok yere katlettiği için bence gerekir...İdamı da öldürülen adamın babası yapıyor ki, bu acıyı dindirip soğutacak tek şey kendi elinle intikam alma hissidir.Bu da doğrudur...Düşünün sizin ailenizden birini, evladınızı(ki çocuğu olanlar ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaktır) hiç suçsuz günahsız yere öldüren birini siz kendi ellerinizle öldürmek istemezmisiniz?Bu sizin acınızı dindirmez mi?...Bu arada eğer kocasının öldürülmesinde direkt azmettirici ise kadında idam edilmelidir...Çünkü birini kendi elinle öldürmek te, başkasına öldürtmekte aynı şeydir...
Samsunlu 26.10.2011 12:57:00
utanin be allah belanizi versin
24.10.2011 05:32:00
adlat bu işte başınıza gelsin anlarsınız helal olsun bnce kana kan dişe diş
semih 23.10.2011 03:42:00
Aynisini sizin kariniza yapsinlar oglunuzu öldürsünler birakin kisasi, adami canli canli gömersiniz......burdada yok cinayet yok ahira baglayin dersiniz
ömer 22.10.2011 14:06:00
iyi yapmışlar
kemal 21.10.2011 15:50:00
kesinlikle doğru eline sğlık
cihad 21.10.2011 00:09:00
allahu akbar
kemal 18.10.2011 19:25:00
bence en iyisini yabmışlar helal olsun asıl hayvan olan sizsiniz
medet 18.10.2011 03:00:00
bunlar insan olamaz yaa allahın verdiği canı sen nasıl alıyosun yaa ver müebbet
Selvinaz 17.10.2011 10:02:00
Ne vahseti? Adam geliniyle sadece yatmamis, oglunu bu sepeb icin oldurmus! Bu amerikanlar cok pislii ve sinsi.. Kendi katliamlarini ne.cabui unuttunuz, Furkanin ustune yagdirilan 4/5 kalles kursunlari unuttunuzmu?? Irakta kadin erkek soyup onlara iskence edip resim cekmelerini ne cabui unuttunuz? Unutma ozurlu milletiz biz! Amerikada luks sekilde yapiyor bu olayin aynisini.. Sanki vahset isleniyormus gibi gosteriyorlar? Daha nekadar uyuya kalacaksiniz, ogrenin bunlarin oyunlarini artik
ahmet 16.10.2011 21:49:00
cezası her neyse çekmelide,böyle değil.islamiyete zarar veriyor.
16.10.2011 13:02:00
şeriyat butur
mus 16.10.2011 08:13:00
vahşet diyenler,kendi başınıza en ufak bir olay gelse öldürmeyi düşünürsünüz.ALLAH ın adaletine hiç güzel yaklaşmıyorzunuz.
gül 14.10.2011 18:11:00
haketmiş ama.adamın oğlunu öldürmüş oda,hemde kendi zevki için......