OĞLUNUN KARISIYLA İLİŞKİYE GİREN ADAMI BÖYLE İNFAZ ETTİ

Meydanda toplanan insanların gözü önünde, adamı silahla infaz etti.İşte o olayın videosu..Afganistan'ın Kandahar'da yaşanan bir infazın görüntüleri CNN'de yayınlandı. Evli bir kadına göz koyan Nawroz isimli adam, kadınla yasak ilişki yaşamaya başladı.Daha sonra kadının kocasını kıskanınca bir plan yaparak hiç birşeyden haberi olmayan adamı vurup öldürdü. Cinayetten sonra yakalanan Nawroz, yapılan mahkemede ölüme mahkum edildi. Taliban tarafından infaz yerine götürülen Nawroz, abdest alıp namazını kıldı.Öldürme işi katledilen adamın babasına verildi. Bütün köy alanda infazı beklerken adamın eline kaleşnikof tüfek verildi ve nasıl tetiğe basağı anlatıldı.Namaz sonrası ölümünü bekleyen Nawroz'a tüfeği doğrultan adam tetiğe bastı.İki merminin isabet etitği Nawroz ölmeyince kurşun yağmuru devam etti. HABERVİTRİNİ İŞTE O ANLARIN VİDEO GÖRÜNTÜSÜ
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
292648 44
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
  (Toplam 24 yorum) Yorum Ekle
fırat 20.02.2014 21:05:00
sılah sıkan elınıe kurban olum ıy etmısınız aslında cıp cıplak soup ıskence yapacaktınız :(
osman 05.11.2011 00:49:00
Suçluya hak ettiği ceza verilmiş.Dünyada bundan daha adil bir adalet olamaz bunu vahşet olarak düşünenler ayni olay başınıza gelse ne yaprsınız onu duşünün.
cevat 03.11.2011 11:00:00
Allah hın adaleti ile hükmetmeyenler zalimlerin ta kendileridirler.zinanın suçu şeriatta evli ve bekarlar için ayrı ayrı verilmiştir caydırıcı cezalar verilmediğinden biz müslümanlar her şeyi mübah sayar hale geldik taki kendi başımıza gelene kadar rabbim neyi emretmişse ona uymak mecburiyetndeyiz
dma 02.11.2011 00:09:00
bunu kınayan akılsızlar başınıza öyle bir olay gelmeden idrak edemiyorsunuz siz. şeriat allahın emrettiğidir. sarhoş avrupalıların yarım akılla koydukları kurallardan daha adildir.
burhan 01.11.2011 16:40:00
toplumları yozlaştıran yasak ilişkilerin en şiddetli şekilde ceza görmesi gerekir.
muhammed ali 01.11.2011 09:44:00
bende adamı assınlar dye bilirdim ama bu amerikalılar çok adi insanlar birde konuşmaları insanlıkları 5 para etmediği halde her beşeri hareketlerden sıyrılmış gibi konuşurlar bunların amacı bu şerefsiz hayvan herifler adamı karısıyla aldatıyo oda yetmezmiş gibi adamıda öldüyor bu öldürülen adamın öldürülüşüne yazık insanlık dışı diyenler alıp anasının veya karısının yanında besleye bilirler.insan öldürecek bedeli insanlık dışı diye serbest kalacak öylemi amerika sadece menfaati olduğu için ıraka girdi 1,5 milyon insan öldürdü ama daha içimizde amerikan hayranları var ben bunları ne müslüman nede türk olarak görüyorum bunlar dışarıdan beslenen fitne tohumları.
ahmet 31.10.2011 21:08:00
yerinde bir karar
Alper 27.10.2011 11:47:00
Neden vahşet olarak, insanlık dışı olarak değerlendiriyorsunuz ki...Adam evli kadınla yasak ilişki yaşamaya başlamış.Ok olabilir.Bunun için adam öldürülmez...Fakat kadının hiçbir şeyden haberi olmayan kocasını kıskanıp birde onu öldürmüş kadının yasak aşığı...Bu durumda bu adamın idam edilmesi gerekmez mi?...Suçsuz bir insanı yok yere katlettiği için bence gerekir...İdamı da öldürülen adamın babası yapıyor ki, bu acıyı dindirip soğutacak tek şey kendi elinle intikam alma hissidir.Bu da doğrudur...Düşünün sizin ailenizden birini, evladınızı(ki çocuğu olanlar ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaktır) hiç suçsuz günahsız yere öldüren birini siz kendi ellerinizle öldürmek istemezmisiniz?Bu sizin acınızı dindirmez mi?...Bu arada eğer kocasının öldürülmesinde direkt azmettirici ise kadında idam edilmelidir...Çünkü birini kendi elinle öldürmek te, başkasına öldürtmekte aynı şeydir...
Samsunlu 26.10.2011 12:57:00
utanin be allah belanizi versin
24.10.2011 05:32:00
adlat bu işte başınıza gelsin anlarsınız helal olsun bnce kana kan dişe diş
semih 23.10.2011 03:42:00
Aynisini sizin kariniza yapsinlar oglunuzu öldürsünler birakin kisasi, adami canli canli gömersiniz......burdada yok cinayet yok ahira baglayin dersiniz
ömer 22.10.2011 14:06:00
iyi yapmışlar
kemal 21.10.2011 15:50:00
kesinlikle doğru eline sğlık
cihad 21.10.2011 00:09:00
allahu akbar
kemal 18.10.2011 19:25:00
bence en iyisini yabmışlar helal olsun asıl hayvan olan sizsiniz
medet 18.10.2011 03:00:00
bunlar insan olamaz yaa allahın verdiği canı sen nasıl alıyosun yaa ver müebbet
Selvinaz 17.10.2011 10:02:00
Ne vahseti? Adam geliniyle sadece yatmamis, oglunu bu sepeb icin oldurmus! Bu amerikanlar cok pislii ve sinsi.. Kendi katliamlarini ne.cabui unuttunuz, Furkanin ustune yagdirilan 4/5 kalles kursunlari unuttunuzmu?? Irakta kadin erkek soyup onlara iskence edip resim cekmelerini ne cabui unuttunuz? Unutma ozurlu milletiz biz! Amerikada luks sekilde yapiyor bu olayin aynisini.. Sanki vahset isleniyormus gibi gosteriyorlar? Daha nekadar uyuya kalacaksiniz, ogrenin bunlarin oyunlarini artik
ahmet 16.10.2011 21:49:00
cezası her neyse çekmelide,böyle değil.islamiyete zarar veriyor.
16.10.2011 13:02:00
şeriyat butur
mus 16.10.2011 08:13:00
vahşet diyenler,kendi başınıza en ufak bir olay gelse öldürmeyi düşünürsünüz.ALLAH ın adaletine hiç güzel yaklaşmıyorzunuz.
gül 14.10.2011 18:11:00
haketmiş ama.adamın oğlunu öldürmüş oda,hemde kendi zevki için......