TALİBAN ZİNA YAPAN YASAK AŞK ÇİFTİNİ BÖYLE İNFAZ ETTİ!..

Kocasını bırakarak sevgilisine kaçan kadınla, kaçtığı adam Taliban'a yakalandı.Afganistan'ın kuzeyindeki Kunduz'da yaşanan yasak aşk olayından sonra yakalanan aşıklar, halk tarafından taşlandı. 19 yaşındaki Sıdıka evlendikten sonra 25 yaşındaki Hayyam'a aşık oldu. Kocasını bir türlü sevemeyen Sıdıka, bir gece evi terk edip sevgilisine kaçtı. Kocasının şikayeti üzerinde Taliban kaçan sevgililerin peşine düştü.Bir köyde yakalanan sevgililer Taliban tarafından sorgulandıktan sonra zina işlediklerine karar verildi.Yasak aşk çiftine recm cezası veren taliban, aşıkları köyün meydanına getirdi.Burkalı kadını ayrı bir yere erkeği de ayrı bir yere alan taliban ikisinin de gözlerini bağlayarak yere çöktürdü. TAŞLAMA İLK KEZ VİDEOYA ALINDI Taliban'ın işaretiyle köylüler aşıkları taş yağmuruna tuttu. İsabet eden taşlar yüzünden kan revan içerisinde kalan iki aşık ta büyük bir şans eseri ölmedi. Yaralı haldeki kadın kocasına teslim edildi. Kadının bundan sonraki yaşantısı Taliban tarafından takip edilecek.Tekrar zina suçu işlerse bu kez köy meydanında idam edilecek. İŞTE O DEHŞET GÖRÜNTÜLER..
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
288320 83
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
Yönetmen: Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi Senaryo: Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi Seslendirenler: Chiara Mastroianni, Catherine Deneuve, Danielle Darrieux, Simon Abkarian, Gabrielle Lopes, François Jerosme, Ariè Elmaleh / 2007 Fransa’da yaşayan İran asıllı çizgi romancı Marjane Satrapi’nin kendi kitabından uyarladığı, İran’ın sert tepkilerini çeken ve yasaklanma girişimleriyle gündeme gelen çizgi animasyon “Persepolis”, küçük bir kızın gözünden İran’ın karanlık devrim sürecini anlatıyor İlk gösterimini geçen yıl Cannes Film Festivali’nde yapan ve “Jüri Özel Ödülü” kazanan, Marjane Satrapi’nin kendi çocukluğuna bir bakış niteliğindeki çizgi canlandırma “Persepolis”, küçük bir kızın tanıklığı ile İran’ın, Şah döneminden Molla yönetimine geçiş sürecini anlatıyor. Küçük Marjane ve ailesi, devrim sırasında başlarını kapatmaya zorlanıyor. Evleri Devrim Muhafızları’nca basılıyor ve binlerce kişi “İslam karşıtlığı” nedeniyle hapse atılıyor. Fransa’nın 2008 Oscar aday adayı olarak gösterdiği filmin asıl tema eksenini, cinsiyet ayırt etmeksizin, “özgürlük” sorununun kendi tanımı içinde tartışılması oluşturuyor. Cannes’daki ilk gösterim öncesi İran yönetimi, filmin yayınlanmasını durdurmak için kampanya başlatmıştı. Devlet destekli İran Farabi Derneği, Tahran’daki Fransız Büyükelçiliği’ne bir yazı göndererek “filmin yalan dolu olduğunu ve ihtişamlı İslam Devrimi’nin gerçek yüzünü yansıtmadığını” iddia etmişti. Bangkok Film Festivali, Persepolis’in gösterimini İran’ın baskıları nedeniyle geri çekmişti. Avrupa ve ABD’de büyük ilgi gören yapım, geçen şubatta, sansürlenerek Tahran’da da gösterilmişti. İŞTE O FİLM:
  (Toplam 43 yorum) Yorum Ekle
israfil 10.02.2014 10:49:00
sevgili arkadaşlarım bizim elhamdüllah müslamınız Müslüman olan herkimse şeraattır bizkurana inanırız bizim kanunumuz Müslümanlar olarak kurarnın kanunudur hermüslüman unutmasınkibunu şeraattır.ama layikbir ülkede yaşadımız için şeraat anayasaya göre yasaktır ama biz Müslüman olarak şeratız ve elhamdürüllah müslümanız
Durmuş 27.09.2013 11:07:00
Bir çok arkadaş "eğer kuranda varsa, islamiyette vase, allahın emrettiği hüküm vb..." demiş. Bu yourmları yapanlar acaba anladıkları dilde kuranı okudular mı çok merak ediyorum. Kuranı okumamışsın, okuduysan da kendi dilinde okumadığın için ne dediğini anlamamışsı. sen ne biçim müslümansın ki daha kitabını okumamışsın. Bilmemkimin hadis kitaplarında recm var mışmış... o hadis kitapları mı müslümanlığın kaynağı yoksa kuran mı? kuran da recm diye bir ceza yok. İnanmayan kurana baksın.
murat 26.12.2012 14:12:00
bu goruntulerı savunur mahıyette yorum yapnlar yuzunden hıcbıryere gelemeyız bız.ısalm sana seslenıyorum suran da gecmıyen ve hadıslere dayann recm ı nasıl ınsanlara var dıye savunursun bukadarmı cahılsın.boyle bır ceza yotemı olabılırmı ya.sız nasıl muslumansınız.ALLAHIN VERDIĞI CANI ALLAH ALIR ONUN CEZASINI VERMEK SIZEMI KALDI BIZIM GOREMIZ SADECE ONU TESHIR VE RENCIDE ETMEKTIR.CAHİLSINIZ ACIYORUM SIZE ALLAH ISLAH ETSIN SIZI. CANILER.
burak 19.11.2012 02:30:00
abdullah arkadaşımız yapılan doğru demiş sen nasıl bir insansın nasıl bir düşünce yapın var mal beyinsiz gereksiz insan
ebu usame 12.09.2012 11:36:00
allahın recm hükmünü yerine getiren müslümanları kınayanlar kafir olmuştur.Çünkü bu gibi kafirler allahın hükmünü yerine getiren müslümanları kınarken aslında allahın yasasını kınamışlardır bundan dolayı allahın herhangi bir hükmünü eleştirmek,kınamak ,çağ dışı görmek,vahşet görmek vs.vs küfürdür.
murat 04.08.2012 04:34:00
İslam kültüründe recm cezası uygulamasına ilişkin bir takım örnekler bulunduğuna işaret ederek, İslam hukuku kitaplarında bu konuya ilişkin değerlendirme ve tartışmaların yapıldığını ifade etti. Öte yandan, Kur'an penceresinden bakıldığında recm cezası uygulamasına ilişkin bir hüküm yer almadığını dile getiren Yavuz, şöyle devam etti: "Kur'an'da sopa cezası vardır. Öldürme amacına dönük olmayan, suçlu kimseyi toplum önünde mahcup etmek, rezil etmek ve bu suçtan caydırma amacına dönük manevi bir baskı oluşturma amaçlı bir ceza vardır. Kur'an'da recm cezasına ilişkin hüküm bulunmamasına rağmen, bazı hadis kaynaklarında bu cezaya rastlıyoruz. Peygamberimiz döneminde bazı Yahudi grupların bu yönde uygulamaları var olduğunu görüyoruz. Recm cezası konusundaki çoğu örnek hep yabancılardan verilmiştir. Hadisler kişiler tarafından nakledildiği için yanlış da anlaşılmış olabilir ama Kur'an'da kesinlikle bir recm cezası söz konusu değildir. Tamamen Kur'an'a dayalı bir İslam Hukuku yazılacak olsa, burada recm cezası yer almayacaktır. Özellikle cezalarda kesin hükümlerle uygulamalar yapılmalıdır. Şiilerin yorumları farklı. Bu nedenle İran'daki uygulama da farklı bir takım kaynaklara dayanıyor.
ismail 07.05.2012 23:01:00
allah bellalarını versin
levent 06.05.2012 08:11:00
Vahset
abdullah 17.01.2012 23:21:00
yapılan doğru.eleştiren kimseler islamdan haberi olmayan kişiler.sizin anneniz veya babanız başkasıyla zina yapsa güzel olurmu
müzeyen 21.12.2011 21:20:00
kuranda böyle işkence yok arkadaşlar asıl muslümanlıktada yok bunlar insanlık yoksunu vahşi mahlıkatlar
hülya 30.09.2011 15:27:00
islemiyet te allahın verdiği canı almak yoktur ya bu neee biçim ceza dırr anlamadımkı allahım sen bizleri koru sen insanlarını islahh eyle
mustafa 31.08.2011 08:19:00
selamünaleyküm eğer kuranda varsa inkar edilmez kesinlikle allah yap diyorsa yapacan çaresi yok
imdat 27.08.2011 13:15:00
allahın hükmünün tam ve tartışılmaz olduğunu sorgulamam. fakat neden bu tip cezalar hep yoksul ve eğitimsiz kişilere uygulanır ? neden kadının allah tarafından verilmiş hakları karşı cinsin isteğine bırakılır ? açık giyinen bir kadının veya alkol alan bir insanın kırbaçlanması ve hor görülmesi aynı zamanda dışlanması ne kadar adil.
Murat 27.06.2011 15:10:00
Recm ile ilgili hadis sahihtir. Hem cihada gitmiyorsun birde talibana çamur atma. Adam evli kadınla zina yapmış madem öldürdüler diye kınıyorsunuz o zaman getirin karınızı bizde zina edelim karınızla ne kadar doğru bu !?? Dehşet görüntüymüş bırakın bu işleri allah akşına ya saçma sapan haber yapıyosunuz zina ettiyse karısıyla recm edilir kardeşim bu kadar!
nnnn 02.03.2011 12:20:00
Islam da yani kuran da recm den bahsedilmez yer yoktur ayet yoktur..SAhih olmayan hadislere de iste boyle cahil suru halinde yasayan beyinler inanir. ABDnin kullandigi masalardan ibaret bu insanlar, Deminki hadis te ìslam`kadina recm uygulanacak erkek maddiyat ile kurtulacak..Zihniyeti bozuklarin kendi yordugu yorum iste..Islami bilmeyen atip tutmasin.Bari bilip bilmeden Baska insanlari da etkilemesin.Videodaki yaratiklardan pek farki kalmiyor cunku....
rezalet ! 27.02.2011 02:13:00
Bunu yapan zihniyetler uygarlığın hep gerisinde Ortaçağ'da debelenip duruyorlar.Milletler çağ atlarken bunlar ABD nin piyasaya sürdüğü taliban safsatasıyla neler yapıyorlar. Bir de bunu haklı görüp İslamiyette var deyip olayı onaylayan kendi insanımıza ne demeli!Sanki arap toplumu yüzyıllardır temiz yaşamış da kalkmışlar onları savunur şekilde yazı yazmışlar.Dinlerin insanı öldürmediğini emrettiğini sanmıyorum zira dünyada olan biten savaşların asıl nedeni din kökenlidir. Kimisi haçlı sferi ile kimisi cihat ile buna zemin hazırlamıştır.Madem yaradanın amacı herkesi kendi gösterdiği yoldan yürümesi ise neden yarattıklarını birbirine düşman edip kırdırıyor ? Hepimizi doğarken aynı dinden yapamaz mı? Doğruyu insana bırakmış ise; doğru kime ve neye göre doğru? Hindistan'da doğan bir çocuğun Hindu olması ,arabistan'da doğanın ise müslüman olması doğal ise (aile seçmek mümkün olmadığından)bunu tek bir olguya indirmek nasıl mümkün olacak sizce! Bir de bunu yapan ABD menşeli geri kalmış taliban topluluğu ve onun İslamiyeti kötü imge haline getiren bu görüntülerini görüp de İslamiyete inanacak kaç hıristiyan olabilir ki? Bence birileri bunları bu geri kafalılara alın size gerçek İslamiyet diye önlerine sunup, daha sonra kıs kıs gülerek videoya çekip piyasaya sunuyorlar.
emre yıldırım 26.02.2011 06:49:00
eğer bu infazları destekleyen insanlar varsa benim söz etmeme gerek yok. başımızdada bir tane talibancı var başın bakanı hatta o niye hep insan satmakla uğraşıyor, iyiki yüce mahkeme olacak, görücem ben başın bakanınızın kellesini
polat akkuş 24.02.2011 19:28:00
bundan daha adil ve şerefli bir kanun yok ama namusu ve onuru olanlar için çünkü zina yapan eşine daha fazla acı verir ahlaksızlara elbete korkunç ve anlamsız gelir
delal 23.02.2011 20:27:00
bence çok iyi yapmışlar eğer her ülkede uygulansa daha iyi olur
murat 23.02.2011 14:48:00
yapılmasa ıyı olurdu bu insanlık suçu
adaletin kılıcı 20.02.2011 01:19:00
elhamdülüllah hepimiz müslümanız muhakkak ki her suçun bir cezası vardır. ama bu şekilde bir ceza insana değil hayvana bile yakışmaz.kuranın hangi kısmında yazıyor benim verdiğim canı taşlıyarak alın diye ayrıca kuranı kerimde şöyle yazıyor.size sadece savaş halinde kafirlerin canını almak mübahtır sakın ola benim verdiğim cana kıymayın diyor allah bunu yapanlar müslümanlık adı altında yaşayan cahillerdir.
semra 18.02.2011 18:30:00
Allah´in verdigi cani allahtan baskasi alamaz rezalet.Müslümaniz degipte allah korkusu olmayan insanlar bunu yapiyor.Sevebilir esimden ayrilir evlenir nevar bunda görgüsüz insanlar hangi yüzyilda yasiyoruz
ali 18.02.2011 16:27:00
yok böyle bir şey...
İSLAM 18.02.2011 11:42:00
Saçma Yorumlar Yapmayın.Recm Hakikaten var İdi cahilce yorumlar kendini belli ediyor.Buyrun ve artık saçma yorumlar yapıp müslüman kardeşlerimizi aldatmayın. ...Ebu Hureyre (r.a) şöyle demiştir: Sizler Rasullullah(s.a.v)’in huzurunda bulunduğunuz sırada birden bedevilerden bir adam ayağa kalktı ve; -Ya Resulullah! Benim için Allah’ın kitabı ile hükmet! Dedi. Akabinde ona muhasımı olan kimsede ayağa kalktı ve: -Ya Resulallah! Hasmım doğru söyledi. Sen onun için Allah’ın kitabı ile hükmet, ve söz söylemek üzere bana izin ver! Dedi. Peygamber(s.a.v)’de ona:-Sözünü söyle buyurdu. O da şöyle dedi: -Benim oğlum, bu Arabinin yanında asif, yani ücretle çalışan bir kimse idi. Oğlum bunun karısı ile zina etmiş. İnsanlar bana oğlum üzerine taşlanmak cezası olduğunu haber verdiler. Ben bu adama oğlum adına yüz koyun ve birde cariyeyi fidye vererek. Oğlumu bu cezadan kurtardım. Bundan sonra ben bu meseleyi ilim ehlinden sordum. Onlarda bana onun karısı üzerine taşlama cezası düştüğünü, benim oğluma da ancak yüz değnek vurulma ile bir yıl gurbete sürgün edilmek üzere, ceza olduğunu haber verdiler! Dedi . Resulullah(s.a.v)’de:- Nefsim elinde olan Allah’a yemin ederim ki ben sizin aranızda elbette Allah’ın kitabı ile hükmedeceğim. Cariye ile koyunları kendi sahibine geri veriniz. Senin oğluna gelince: onun üzerinde yüz değnek cezası ve bir yıl gurbete sürgün edilme cezası vardır, buyurdu. Bundan sonra Eslem kabilesinden bir adam olan Unes’e de: - Sana gelince ya Uneys! Sende bu adamın karısına git tahkikini yap, eğer kadın suçunu itiraf ederse onu recm et buyurdu. Ravi: Uneys o kadına gitti, kadının suçunu itiraf etmesi üzerine, Uneys ona taşlama cezası uyguladı demiştir.
cabbar 18.02.2011 10:22:00
bu sozleri sana iletiyorum yasin sanamı kalmıs insanları cezalandırmak bu dunya imtihan dunyası sen kimseyi cezalandıramazsın hele hele olumle asla anladın mı kocum.bize gazel okuma allah herseyi goren bilendir o kadarrrrr.hadi byeeeee
DOGRUCU DAVUT 18.02.2011 00:06:00
İNSANLARI ZİNA YAPIYORLAR DIYE TASLA ÖLDÜRÜYORLAR VE BUNU MARUZ GÖREN KUŞ BEYİNLİLER VAR . PEKİ BIR YILDA KAÇ KİŞİNİN RECM EDİLDİĞİNİ DUYUYOR, GÖRÜYORUZ 3- 5 ÇİFT. YA KOSKOCA ISLAM ALEMINDE SADECE BU KADAR KİŞİ Mİ ZİNA YAPIYOR SİZCE ... VALLA HER ZİNA EDEN RECM EDİLSE İDİ GERİYE PEK KİMSE KALMAZDI .
aysu 17.02.2011 20:52:00
bu nasıl bi vicdan bu nasıl bir insanlık olamaz böyle bişiy olmaması lazım allah yarattı allah alır ancak canımızı...tek kelime vahşet allah islah etsin :(((((
17.02.2011 18:20:00
bunu yapanlar herbiri bir birinden halis muhlis süzme ve devamı kabul edende mantıklı düyende .dünyanın bütün din ve mezheblerinde insan öldürmemekten daha büyük bir haram yok müslümanmış git araştır kuranın tefsirlerine in gör allah hepsinin belasını verecek bu tip bic oğlu ların ...
müsliman 16.02.2011 00:52:00
bol keseden atan arkadaskara bir uyari,kendinizi yada kardesinizi onlarin yerine koyun,düsmeyen kalkmayan bir Allahtir.Bu yapilanlar eger islamin kurali ise ben müslümanligimi gözden geciririm
bayram 14.02.2011 17:27:00
böyle müslümnalık olmaz bu bir vahşettir bu bir katliamdır bu bir cinayettir b uinsanlık dışı olayı nefretle kınıyorum cennet ve cehennem vardır ev böyle şeyler içindir herkes birilerinin cezasını verse bu dünyada insan kalmazdı ..??????
kantarın topuzu 14.02.2011 16:37:00
din,iman,diyor isek ne hıristiyan nemusevi nede müslümanların kanun çıkarmalarına ne anayasaya gerek yok.açsın incili tevratı kuranı kerimi cezasını oradan kessin.ister din deyin ister iman.zina yaptı diye adamı taşlayarak öldürmek pekte insani gelmedi.taşlayanların hepsi cellat durumuna düştü.böyle bir şeyi yapmaya vicdanı elveren varmı?
ASasa 12.02.2011 14:50:00
Zina yapmasaydılar lan aptallar
Yasin. 12.02.2011 09:31:00
Dini imanı bilmeyen kimseler neler yazmış baksanıza. Önce İslam'ı bir öğrenin sonra bu yyorumlara bir daha bakın. Recm(taşlama) İslâm'da vardır. Yapılanlar Şer'î'dir. Hatta Rasulüllâh(s.a.s.) zamanında da recm olayı vardır. Allâh hüküm ve hikmet sahibidir, bilendir. Saygılarımla...
Ahmet 11.02.2011 23:41:00
Islam Dinini kucuk dusuren bu canilere Allah CC.Hidayet nasip etsin.Ordaki tas atanlarin hepside kasten Adam oldurmeye tesebbusten Allah ve Adalet onunde yargilanmasi gerekli. Ne diyelim Insanliktan nasibini almamis barbarlar toplulugu.
corel 11.02.2011 09:57:00
yarası olan gocunsun diyorum..
ibrahim 10.02.2011 13:54:00
Orda elimde A4 makinalı olacaktı ki o taşlayanlara 13 cm lik 50 kalibrelik mermileri ben de hiç acımadan sıkacaktım yarabbiim ölmeden önce bana birkaç tane talibanı gebertmeyi nasip et.
Hem iman hem İtiraz olmaz... 09.02.2011 17:53:00
Dininiz böyle sizin. Yalan mı? İtirazınız varsa, dininizi eleştirin.
fatih 09.02.2011 17:25:00
allahın adını kullanan pislikler yaptıklarınız yanınıza kalmaz allah adildir