KADIN ÖĞRETMENLER MİNİCİK ÖĞRENCİLERİ BÖYLE FALAKAYA ÇEKTİ!

Suriye'de bir okulda küçücük öğrencilere atılan dayağın görüntüleri tüm dünyayı ayağa kaldırdı... Sanal ortamda yayınlanan bu şok görüntüler Suriye ve tüm dünyada büyük tepkilere yol açtı. Görüntüde iki kadın öğretmenin minicik öğrencileri sopayla falakaya çektiği ve ellerine vurduğu ayrıca bazı öğrencileri zorla bu işkenceye yardım ettirdiği ve falakaya çekilen öğrencilerin ayakları diğer öğrenciler tarafından zorla tutturulduğu gözleniyor.
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
29736 15
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
  (Toplam 14 yorum) Yorum Ekle
melike arslan 21.03.2014 22:24:00
allah belanı versin geber işşalalah anann babban ölsün geber öteki düyadada sana onlar öyle yapcak
sefer 11.06.2011 11:37:00
sen onlara kaba ve katı yürekli davransaydın yanından dağılıb ğiderlerdi,,,ayet ihsan
nurullah 31.05.2011 12:52:00
yaziklar olsun vahşice bumınık cocuklara vurulurmu cocoklar bizim genlerımız dayak cokmu hosuna gidıyor
..özlem.. 19.10.2010 02:50:00
bence en güzel ibadettir bir çocuğu eğitmek yol göstermek ama bunların öğretmenlikle hatta insanlıkla ilgileri yok hayvana yapılmaz bunlar. günah çok günah artık ne beklenirki bu çocuklardan nasıl bir gelecek beklenir gerçekten çok yazık çok yazık çok yazık
eda kılıç 09.10.2010 03:16:00
tüh allh belanı wersin...bu kadı ı daha beter etmk grek...pis iblis.....
yazik 06.10.2010 11:40:00
ilk once kendi cocuguna vursun bakalim ,bence bu bayan oyretmenlerkendi kocalarindan yeterince ilgi gormuyorlar yataklari geceleri soguk geciyor bir ayar cekmek lazim bunlarin kuru bolgelerine sabah islerine gidince bari sinir diye bir sey kalmaz gevser giderler.cocuklarda kurtulmus olur ,saka deyil ciddiyim.
.... 05.10.2010 20:53:00
allah belalarını versn böle öğretmenlerin keşke aynıları onlarada yapılsa.. yazık küçücük çocuklar nasılda ağlıyor .. bide o çocukların ruh sağlıkları var yazıktır ulan yazıkkk daha kaç yaşndalar be vcdansızlar bide durduk yere vuruyorlar .. o minicik eller,o gz yaşları... allah onların belalarını versinn..!!!!!
Mustafa 05.10.2010 16:55:00
Allah belasini versin bu cocuklarin annesi babasi yokmu benim cocuma okula böle iskenceyi yapan Ögretmenleri öldürüm ama benim anlamadim neden bu cocuklar annelerine ve babalarina sikayetci olmadi??
05.10.2010 14:21:00
Düzmeceden Başka Birşey Değil Dikkat etsenize Planlı bir şekilde yapılmış Bir senaryo sadece
Bayram Ali ÇELİK 05.10.2010 12:15:00
Bu kutsal meslekte böyle canavarları temizlemek lazım çocukların çığlıkları beni parçaladı göz yuman yetkililere yazıklar olsun...
Adım : Anne 05.10.2010 11:58:00
Bu çocukları vuran ellerin Allah'ım 10 mislini ona versin... Bu çocukların anaları - babaları uyuyormu çok merak ediyorum.. Bunun adı disiplin değil hapis hayatında mahkumlara verilen falaka.. Asıl o kişiyi falakaya yatıracaksın...
05.10.2010 11:58:00
Bu nasıl insanlıktır yaaa böyle eğitim mi verilir yazıklar olsun bence öğretmen yeterince eğitim alamamış asıl onun gözden geçirilmesi gerekir biraz yüreği sızlayan varsa bu konuya el atsın lütfen.
BOSNİAN 05.10.2010 01:52:00
allah belanızı versin nasıl bir islam devletidir nasıl bir eğitimdir bu ..lazım bence ateşi başına vurmuş