İŞTE SİNİRİNİZİ KALDIRACAK ÇİN İŞKENCESİ

Çin işkencesi bu olsa gerek!.. Canlı canlı olur olmaz hayvanları yiyen Çinlilerde işkencede sınır yok!.. Müşterilerine eğlenceli menü sunmak isteyen restoranlarda baş kısmı ıslak bezle sarılarak pişmesi engellenen sazanlar sadece vücutları pişirilerek sosa bulanıp servise sunuluyor... Müşteriler tarafından tahrik edilen balık can çekişirken onu yemek için can çekişenler de gülmekten kırılıyor... İşte izlenme rekoru kıran ve insanı çileden çıkaran o görüntüler...
İzlenme Sayısı Oy Sayısı Oy Ortalama (Oy ver)
520256 60
Adınız:
E-posta adresiniz:
Arkadaşınızın e-posta adresi:
Mesajınız:
  (Toplam 82 yorum) Yorum Ekle
13.04.2014 15:35:00
kanı bozuklar bunlar insan degil
mecit turgut 24.03.2014 16:07:00
tek kelimeyle iğrenç ıyyyyy ::(
erkan 08.03.2014 07:02:00
aşalik mahluklar
yhvjlöjkl 28.02.2014 17:39:00
piç mikrop o çocukları ananızı avradınızı mikropla
06.02.2014 20:32:00
ALLAH sizin belanızı versin
soner 22.01.2014 02:36:00
allah belanızı versin ..
05.12.2013 22:21:00
ne geçti eline
çin siken 19.07.2013 08:32:00
arkadaşlar biz türkiye cumhuriyeti okadar şerefsiziki onların sağlıksız çakma kanserojen malını alıyoruz adamları biz kalkındırıyoruz avrupa sağlığına düşkün bizde şerefsizlik
alperen 55 30.05.2013 18:41:00
allah belanızı versin noluyosa kıtlıktan inşallah bir gün bir buğday bile bulamazsınız
Ece 30.03.2013 19:21:00
Allah belanizi vesin aptallar
hanife cvs 27.02.2013 08:44:00
allahu teala bir kadının ölmesi için bir kediyi ac susuz bir odaya hapsetmesinden dolayı cehennemi bir karıncayıda bir saman çöpüyle dereden kurtarıp yardım ettiği içinde bir kişiye cenneti vermiştir can candır allah cc kahhar ismi hürmetine bunları ve bunun ğibi insanları kahru perişan eylesin amin
bülent turan 19.01.2013 21:16:00
dünyada böyle iğrenç yamyam adi acımasız insanları cenabı allah nasıl yaşatıyor bilmiyorum resmen vahşet. çocuk kedi köpek ve daha sayısız nice canlılara işkence yaparak onlardan ziyafet çekenlere dünya halkı nasıl ayaklanmıyor. AMERİKA birazda bununla ilgilensin
ali keserci 30.09.2012 21:47:00
allah belanızı versin.Şerefsizler kıyamette o balığa yapılanları o balıkta size yapsın.caniler salak aptal gerizekalılar.
hakan koç 05.09.2012 09:40:00
inşallah pirinci bile bulamayacağınız günleri görürsünüz
esilya 12.08.2012 02:30:00
bunların allah belesını versin şerefsiz pislikler diyecek söz bulamıyorum bunlar resmen yaratık hepsi gebersin bunların.
ömer 11.08.2012 20:06:00
allah büyüktür.......
canip mun 02.08.2012 18:41:00
allah belanızı versin.
dogus 25.07.2012 05:19:00
bunlar ondan pılava mahkum kaldılar
cumali 12.05.2012 15:11:00
şerefsizler nası yapıyorsunuz lan bun hayvana
abdellğaniyy 05.05.2012 22:17:00
bunlar o balığın pisliğini getirecek şerefleri kalmamış allaha havale ediyorum...
cumali 18.04.2012 23:03:00
hayvan bile öldürüp yiyor bunlar hayvan bile olamazlar abi
betül 13.04.2012 16:51:00
allah sonunuzu hayr etsin... bakalım sizi nasıl öldürecekler
dsda 29.03.2012 21:02:00
bu nasıl bi fantezidir ya öle yiyince noluyo bilmem :S
10.03.2012 23:06:00
bunu yapan insan deyil o cocugu
oğuz 29.02.2012 14:16:00
o.. çocukları bu hayvana nasıl böyle iskence ederler o.ç ler
ceren 22.02.2012 15:42:00
ya siz ne pis yaratık çıktınız ya anlamıyorum artık insan olamaz bunlar ya pis yaratıklar
orhan 14.02.2012 20:18:00
kafanızı yormayın arkadaşlar bu tip insanlar analarının a.ını görerek geberiyor
alp 06.02.2012 02:00:00
HZ. AZRAİLİN DÜNYA BİR TEPSİ GİBİ ÖNÜNDE VE BU İNSANLARI VE BUNA BENZER KİŞİLERİ NASIL BİR ÖLÜM BEKLİYOR YÜCE ALLAH BİLİYOR...YEMEK YEDİKLERİ O BOĞAZDAN BU TÜR İNSANLARIN CANIDA ORADAN ÇIKACAK EEE HER ŞEY SIRAYLA...
yasin 23.01.2012 21:00:00
o.. cocuklarına nasıl küfür etmim insanmı bunlar???
ela 23.01.2012 20:21:00
allah belanızı versin sizi pislikler
Gülgün Doğan 17.01.2012 00:12:00
Allah belalarını versin, bu nasıl keyif yaaa, tuhh.....
el kezzabi 02.12.2011 13:28:00
allahımbunları tez zamanda yak amin..
işkencecilerin anasını siken çocuk 13.11.2011 21:17:00
..... çinleri
bela 12.11.2011 21:51:00
allah sizi sanı biliosa öle yasın size küfür ederdim ama sizin seyiyenize inmiycem
MUHAMMED ALİ B. 11.10.2011 19:26:00
ALAH BELANIZI VERSİN İ..ER KEŞKE AYNISI BAŞINIZA GELSE
Muhammed Ali B. 11.10.2011 19:25:00
YANİ BALIKTA OLSA CANLI SONUÇTA ... KEŞKE AYNISI BAŞLARINA GELSE BİDE GÜLÜYORLAR..
isa özkan 27.09.2011 10:25:00
zıkkımın kökünü yiyin
Kübra 30.07.2011 16:24:00
hayvanlar ya diycek bişey bulamıyorum bunlara,midem kalktı ya :'(
jale 02.07.2011 19:19:00
cok güzel bi video dewamını bkliyoruz
Mehmet 12 yasım 22.06.2011 14:38:00
bune yaaa allah belalarını versin bu hayvana bunu yapanlarınn
mese 16.06.2011 13:47:00
yuh yazık lan hayvana insanmı bunlar
05.06.2011 16:28:00
allah ıslah etsin
gülümcan 05.06.2011 10:56:00
allah sizin belanızı versin diom baska bişe demiom
merve 28.04.2011 15:23:00
hayvanlara yapılan işkeceler ne kötü elleri kırılsın inşallah bidaha işkence yapamasın
göksu okuyucu 13.04.2011 18:09:00
yaaa abi o hayvana işkence edenlerin yanına kar kalmaz ama bu zaten yalan yani çoooooooooook komik
serkan 03.04.2011 15:05:00
yaşayan ölüler
furkan 114 03.03.2011 14:09:00
şe..sizler gelin yiyosa bana yapın sizede işkence yapsalarda izlesek
zekai52 05.10.2010 03:16:00
yaw gardaş sen cenin yiyen insandışı varlıklardan ne beklersin cehennem boşunamı kuruldu
tayfun afyon 09.02.2010 00:56:00
amın çocuklarınıda böle yapcan hayvanlara çektirdikleri işkencenin iki katını verecen
esin 11.01.2010 16:36:00
herşeyin bir adabı var.birde kendinizde deneseniz diri diri yağın içinde pişmesi nasıl oluyor diye bizlerde sizleri seyretmekten zevk alsak.
can 18.12.2009 22:16:00
allahtan korkmaz kafirler allah birinizin değil topunuzun belasını versin aşalık insanlar
hakan 18.12.2009 12:30:00
burada müşteriye balığın taze olduğunu göstermek amacıyla yapılıyor bu bişey değil ben bunun pişirilişini gördüm balığı diri diri pullarını soyuyorlar karnını yarıyorlar temizleyip kızgın yağda bişiriyorlar ve servis bu şerefsizler
14.12.2009 22:48:00
Lanetli millet. Allah'ın lâneti üzerinize olsun inşallah. Şerefin, haysiyetin olmadığı pislik insanlar güruhu. Bunlaırn hesabını ahirette teker teker vereceksiniz hepiniz. Hem de misliyle.
ahmet 14.12.2009 17:41:00
buna emin olun ki o hayvan bizzat dirilecek ve o insanlarla Yüce Yaratıcının huzurunda hesap soracatır. Acaba kendilerini haklı çıkarmak için ne diyecekler merak ediyorum. Ama inanıyorum ki orada onlardan çok daha kötüsünü yapabilecek zebanilerle karşılaşacaklardır. 'Allah'tan gafil yaşayanlar'
13.12.2009 18:39:00
o hayvanlar bila sızden degerlı be serefsızlerr
13.12.2009 18:25:00
şeref.. çinli köpekler
hakan 13.12.2009 02:48:00
Allah bunların belasını verir bu hayvana yaptıkları insanlığa sığmaz
türk 11.12.2009 20:49:00
ALLAH belanızı verecek.cehennemde görüşürüz....
judge 09.12.2009 22:03:00
bu resmen hayhavlık ayı bile avını yemeden önce öldürüyor bu çinlilerin neden bu kadar sefil bir ülke olduğunu gösteriyor
09.12.2009 19:44:00
ddilerim mevlam aynı şeyin onlara yapılmasını nasib eder bunlar insan olamaz
yiğit 06.12.2009 20:17:00
bu bir aşçılık yarışmasından alıntı. kelimelerin bittiği bir durum bu.izzahı açıklaması yok. aşağlık yaratıklar uzak doğulular
04.12.2009 20:14:00
aslında bunları kesecen mereklerı anca giderilirrrrrrrr yaratıklarrrr
basira 04.12.2009 17:14:00
allahın gazabı üzerinize olsun
mükremin 04.12.2009 15:39:00
tambir şer..zlik hayvana yazık yaaa
taner 02.12.2009 01:24:00
UTANMAZ ŞE...ŞİZLER BALIKTAN BETER OLUN ALÇAKLAR
insani 01.12.2009 22:38:00
. arkadas bu nasil toplum ya hani dele ya .. ye onu yeme diye lan sinirlerim bozuldu
MERT 30.11.2009 19:46:00
İNSANLIKTAN ÇIKMIŞ HAYVAN MÜSVEDDELERİ
kutahyalı 30.11.2009 17:58:00
allahını peygamberını tanımayan böyle ınsanmlar ac kalınca kendı cocugunu bıle yer hıc bır zulum cezasız kalmaz ALLAH HIDAYET VERSIN
gokhan 30.11.2009 11:42:00
şe..izler.. bizim millet hariç alayı şerefsiz zaten.biri insanlara işkence eder tecavüz eder öldürür .. biri kedi köpek yer... bide bizim kurban kesimimize canilik gözüyle bakarlar :S:S kuşbeyinli bunların hepsi .
aysa ak 30.11.2009 07:58:00
iğrenç bunlar yaaa
cumhur 30.11.2009 02:04:00
allah çin milletinin belasını versin yedikleri itleride canlı canlı yüzüyorlar iğrenç soyları
29.11.2009 19:03:00
iyiki alemlerin sahibi ALLAH. Mahşeri yaratmış. bu eziyeti yapanlar yaptıklarını yanına kalacağınımı sanıyorlar. ey rabbim sen müslüman ümmetini eziyet görmekten ve eziyet etmekten koru. urfalıÇETİN
ali 29.11.2009 18:04:00
seefızlerrr hyvn bunlar hyvn!!!!!!!!!!
kaan 28.11.2009 16:42:00
valla bunlar ınsan deyıl se..ızler ya
abramovich 27.11.2009 11:32:00
Allah Topunuzun belasını versin
zagor 25.11.2009 13:24:00
lan bunlara amarika azbile yapmiş bunlara ateş bombası atacan tabikı habuu restorantlarda canli canli hayvanlara işkence cektirenlere....
25.11.2009 09:27:00
allah hepsinin sonunu o balıktan beter etsin
ahmet 20.11.2009 23:14:00
bunları görünce insanlığımdan utanıyorum
nilim 20.11.2009 00:37:00
allah belanızı versin sizin beee
talha 19.11.2009 18:57:00
VİCDANSIZLAR , ONLARIDA CANLI CANLI KIZARTACAKSIN
mahmut 19.11.2009 14:05:00
birgünde o aclıktan kırılacak cinide fırına yaş havlu ile korlar geri zekalılar o zaman görürüler analarınınkini
cancan 19.11.2009 02:13:00
yazık lan hayvana bunlar insanlıktan hiç nasibini almamış geberin pislikler

2007© videovitrini.com